Uw kind inschrijven bij Stichting de Overblijf

Voor het aanmelden van uw kind bij Stichting de Overblijf kunt u onderstaand formulier invullen.

Alle velden gemerkt met een * zijn verplicht. Na het invullen van het inschrijfformulier zal Stichting de Overblijf deze verwerken. U ontvangt dan een bevestiging van inschrijving van uw kind. Heeft u een vraag? Neem dan a.u.b. contact met ons op.

Gegevens Kind:
Naam*:
Geb. datum*: Geslacht*:
Gegevens Inschrijving Tussenschoolse opvang:
School*:
Groep*:
Aantal dagen opvang (excl. Erasmusklas)*:
Welke dagen (excl Erasmusklas):
Erasmusklas*:
Datum aanvang overblijf*:
Alleen losse opvangdagen*:
Geen volledig abonnement? Uw kind kan altijd overblijven op een niet abonnement dag d.m.v. losse opvang. Let wel, losse opvang is duurder dan een abonnement dag.
Gegevens Ouders:
Voorletters*: Achternaam*:
Adres*: Plaats*:
Postcode*:
Contact Gegevens Ouders:
E-mail adres*:
Tel thuis*:
Mobiel nr*.: 2e mobiel nr.:
Werk telefoon: 2e werk nr.:
Contact Gegevens in nood:
Noodpersoon*: Nood telefoon*:
Huisarts*: Huisarts tel.*:
Betalings Gegevens Tussenschoolse opvang:
Automatische incasso*:
IBAN: Tenaamstelling:
Naam Bank: Plaats bank:
(Medische) bijzonderheden:
       Ik geef toestemming om de gegevens in het vrije invulveld “(medische) bijzonderheden” te verwerken.
       Ik ga akkoord met plaatsing van foto’s op de website en facebookpagina van Stichting De Overblijf.